Förskräckligt

väder där ute! Blåser o SNÖAR igen :(. Snöflingorna blåser åt alla håll, inte rakt ner eller snett utan hur som helst. Ska läsa ett tag, jag börjar få ont i huvudet av att försöka lista ut hur min nya mp3 spelare ska laddas på batteri o laddas me musik. Får försöka få hjälp av nån helt enkelt.
Sen efter det ska vi gå till Jess o mata kissemissen. Hoppas det går bra, har inte haft katt på ett par år, så kommer knappt ihåg hur en katt matburk ser ut :).... Vi får se om katten vågar vara i närheten av oss, kommer säkert gömma sig, men dock bli glad över lite mat.

Min mamma o M ska sova här i natt med ska hämta dem efter nån timme, sen ska jag till Sirpa o tjejerna o kolla på finalen på Lets Dance o äta tacos. Kevin får stanna hemma me mormor o moster. Kommer ju bli rätt sent så jag kan inte ha med honom då, hennes döttrar sover efter 21. Jag får bjuda min lilla familj på Pizza så dem får nåt gott i sig med. Vill ju inte vara så taskigt att mamma får laga middag ikväll med. Hon gjorde hennes goda makaronigratäng igår, nami nam nam.... Så idag ska hon få skräpmat av mig o lite cola kanske.

Imorn blir det nog V-rås över dagen kommer alltså inte sova där, tyvärr. Skulle ha velat åka dit ikväll redan men min moster jobbar visst idag också. Får se om vi kanske kan åka 11 senast. Hon är bara hemma 12-17 antar att hon har delad tur på jobbet. Men bara att få komma till min drömstad ska bli så kul!!!! Nån helg ska jag garanterat dit o festa.

Nu ska jag lägga mig ner en stund, orkar inte sitta här just nu.

Kram o Ha en festlig fredagkväll!

ps. Hoppas Lets Dance Blir En Spännande Final Mellan Magnus o Laila, Jag är osäker på att vem jag vill ska vinna, det avgörs ikväll. Den som dansar mest felfritt ska jag lägga min röst på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0