Fotboll o bjuden på lunch.

Nu har vi lite bråttom, vi ska till fotbollsträningen 10-11. Det var ju 2 söndagar sedan. Jag har jobbat o så har Kev varit till sin pappa. Jag har fotbollen han får göra nåt annat för sin son om han önskar. Kanske låter konstigt men så e det. Jag o Kev har i 2 år haft det på vårt ansvar att åka till "Storstan" för att lira fotboll, jag är ju materialansvarig så jag måste vara där typ varje gång. Inte att jag gjort nåt riktigt ännu samlar in bollar o fixar lite banor o så.

Sen efteråt ska vi åka till T o äta lunch o Kevin ska duscha/bada. Ska även höra av mig till min systersöners farmor om att hennes dagkräm har kommit. där får jag lite pengar i kontanter, har haft endast kontanter nu ett par dagar. Rolig känsla att ha lite mer koll på hur mycket av pengarna försvinner, om man betalar med kortet ser man det bara på internetbanken. det kan bli en liten chock ibland :-(....

Nu har vi ätit frukost, glömde visst publicera inlägget. Ost/paprika mackor o jogurt, färsk pressad apelsinjuice, det får räcka nu. Jag börjar bli trött på gröten jag med. Vill ju inte trötta ut oss på nåt som är så nyttigt......

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen åker vi. 

Kramar i massor till mina läsare..

ps. ska nog slipa på möbler sen ska jag kolla efter en färg jag vill ha på dem, vita, som det mesta i mitt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0