Fotbollstränings dags

Nu är man rätt fattig efter att man spenderat en massa pengar redan. Köpt bilbarnstolen, bilen kostat en slant osv.... Jag har 2 som fyller år också känns som om pengarna inte riktigt orkar räcka till allt...... Allt ordnar sig iallafall det brukar alltid göra det!!!

Ska väl ta en sväng in i duschen så man hinner åka till fotbollen i tid. Inte roligt att få stressa sig dit. Måste packa ner allt som ska med.... Kanske tar och fixar fika till en utflykt som jag hoppas blir av idag. Festis o kaka till Kevin jag kanske fixar nåt annat att dricka till mig isf....

Det blir iallafall inge Västerås som det ser ut nu. Men man vet ju aldrig om man åker iallafall....

Nu drar jag men vi höres...... Puss o Kram

p.s ont i halsen fortfarande..... AJ AJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0