Guitar Hero

är så kul nu har vi kommit så pass långt, utan att fuska, så det börjar bli lite svårt :-) Kevin brukar be mig hjälpa honom när det blir svårt. Jag klarade 2 låtar, men den 3:e var för svår. Måste kolla om jag klarar den nån annan dag.  Kevin ska ju till sin pappa idag, så jag passade på o tvätta upp kläderna nu innan han kommer och hämtar sen ska jag bara hänga dem på tork. Så härligt att få ha det gjort för den här gången, lär ju tvätta sängkläder o sånt senare i denna vecka.

Nu har jag rätt bråttom o duscha om jag ska hinna göra det innan han kommer. Vill bara hänga upp tvätten o sen gå till S o barnen. Melissa s när jag hämta Kevin att - Kan inte du komma till oss idag?. Det är så kul o bara vara tjejer ibland. Men det gör inte så stor skillnad när Kevin är med. Han klagar inte än, men tänk om ett par år, hur ska det bli då ???!!

Kram vi hörs senare........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0