Härligt

att man städat lite, diskat upp och sorterat Oriflame-sakerna som ska tas med till jobbet imorn, måste ju bli av med dem o kunna betala räkningen ;-)......

Idag ställde jag bilen vid Kevins skola och gick till stan, inte långt så ska inte skryta om det iallafall..... Men gick förbi Statt :-( Det luktar bränt ännu inge roligt alls....... Fan för att 'Statt ska vara borta o ännu mer fan att den som gjort det inte är tagen ännu!!!!! Du som vet vem det är snälla ta kontakt med polisen och sätt fast "honom"..... Vill inte att detta ska hända nån mer gång att oskyldiga människor kanske mister livet nästa gång, *ARG*

                                                          
        Statt innan branden                                 Statt brinner                                          Statt efter branden

Alla foton är ifrån läsarbilder på Ekurirens hemsida. Saknar Statt jätte mycket!!! Vill ha den tillbaka,. men man får se hur det blir med allt. Det är iallafall inte bestämt ännu. Mår fortfarande lite dåligt för detta som hänt, alla pratar om det plus att man åker ju förbi där nästintill varje dag blir påmind över allt det grymma!!!!

Vi har bara varit hemma eftersom vi kom hem så sent strax innan 17.00.... Brukar ju annars vara hemma ca.14.30 stor skillnad!!! Kev sitter och kollar på film efter maten satt han på den. Inte roligt att vara ute när det snöar som det gör så tycker inte det gör nåt om han kollar på tv. Vi hinner göra annat när det är väder för det och när vi har mer tid, helt enkelt...

Ska kolla på "Familjen Annorlunda" ikväll sen ska jag nog läsa lite i Mias systrar måste läsa den väldigt snabbt så min kollega Veronica får den. Har haft den länge nog, eller V vet vad som hände på vägen :-s....... Fattar bara inte hur det kom sig att det hände liksom....

nu ska jag umgås lite med "min lillkille" han ska ju snart sova, imorn är det tidig uppgång kom på att det är min 7-vecka nu :-(....... Hatar att stressa på morgonen ibland blir det för mycke bara.... Men min son är duktig för det mesta, älskar honom för att han är så duktig o söt helt enkelt!!

Ha en trevlig kväll från en trötter vid namn Anette :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0