Hehehe jag såg en sak som jag tyckte var lite rolig

att jag har skrivit på många inlägg att nu är jag hemma. Jätte intressant.. Jag var o fika hos S, men barnen cyklade till deras äldre syster så det vart så lugnt där så man höll på att somna. Bullarna me blåbär smakade som äkta finsk blåbärskaka. As gott, ska försöka plocka lite blåbär i sommar o göra en sådan kaka.

Det känns så rastlöst när inte Kev är hemma, vet knappt vad jag ska ta mig till. Jobbigt, men det finns stunder man måste försöka få vara själv också, därav e jag hemma såhär tidigt!


Ska kolla på Unga mödrar 18.30. Sen kommer ju min pojke hem. Då får han spela en liten liten stund innan det är dags att bada o sova. Kev är så söt när han sover så mjuka drag o det ser så rogivande ut. Kan ju nästan somna sittandes här när man tänker på det. Lillkillen min.....

Jag kommer nog inte skriva mer idag, om inte nåt roligt händer. Hörs! Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0