Hemma efter en lång kö på

Ica Maxi. Jag köpte typ minneskort till PS2, sen hårfärg o lite gott o mat. Vi storhandla åt min mamma o syster. Vagnen vart överfull så jag skulle inte ha kunnat köpa så mycke mer än vad jag gjorde. Kul nu ska vi spara lite när vi spelar, kan gå tillbaka o kolla resultat o så.

Vi ska nu kolla på LD o sen blir det att sova tror jag för jag är trött idag. Oj vad jag tjatar om det...... Men det e bara sanningen och jag blir så surig när jag blir för trött o mat det ville jag inte tänka på så jag fråga syrran o Kev om vi skulle äta på Mc D. Det ville dem. Imorn ska jag göra FINSK korvsoppa till lunch sen ska jag min kusin o faster äta nåt o dricka cider o annan sprit.

Vi ska sitta o förfesta hos mig så jag ska städa undan lite innan tänkte jag min faster har aldrig varit hos mig bara när vi bodde med mina föräldrar o det var ett par år sen. Så ofta träffas pappas släkt. Däremot ses jag me mina kära mostrar lite då o då. Och en morbror har man vems barn man ser ofta för den bor varannan vecka hos mamma på samma gård som vi.

Nej nu har jag lite bråttom. Vi höres igen.... Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0