Hemma efter en trevlig stund hos Pappsen

Han är så himla go mot oss barn o Kevin. Ska ta med mina syskonbarn dit för vill att dem ska träffa morfar. Tommy kommer inte ihåg honom ens, men Rasmus däremot kommer ihåg honom. Han var mycket hos våra föräldrar när han var liten. Han var så söt me sitt långa ljusa lockiga hår våran stora grabb, blir ju redan tonåring i oktober ;-)..... Vad ska han få denna gång när han fyllde 12 har jag för mig att han fick en laptop eller bärbar dator som det heter om man skrivit fel på nåt sätt ?? hehe Alltid när man är hos honom undrar man att varför e vi inte där oftare hans "rum" är så mysigt..

ska kolla om det går o lägga upp foton nu..

 Tommy har precis blåst ut alla 9 ljusen, Grattis!!

 Oscar var på kalaset

 Även Rasmus o Kevin :-)

 Äkta kärlek Jasper o Tommy

Det var några bilder från kalaset igår, några foton vill jag inte lägga ut för omtanke för dem jag gillar, men den ska komma ut nångång jag lovar :-) Den är så himla bra helt enkelt..... Jätte trevligt var det iallafall... mina systrar o mamma var med dit också. Annars var det ett litet kalas bara, men skönt det.

Saknaden efter människor jag älskat är stor, större vissa dar. Man vill bara backa några månader tillbaka i vissa fall år, och ha gjort saker annorlunda. Det är för sent nu. Så jag tar vara på alla jag har kvar som jag Älskar eller tycker mer om. Har sagt till min son hela dan att hur mycket jag älskar honom!

Idag har han blivit som ett proffs på Guitar Hero från ca 65% av noterna till 85%, på lägsta hastighet, nu 82 % på högre hastighet. Han lär sig så snabbt om en vecka slår han alla, om det ska gå såhär fort. Han har ju inte spelat allt många låtar ännu... Han är så stor min lillkille.

På tal om barn har jag fått frågan om inte jag ska ha fler barn, ju jag vill ha 2 till. Fast jag hade visst sagt till min yngsta syster att jag vill ha 5 barn, så det e bara att hitta sin prins o snabba på, heheh. Jag e ju inte 20 längre så.... Det skrämmer mig lite faktiskt tiden går för fort. För det första är Kevin så gammal att han börjar skolan i höst o sen e jag ju nyss fyllda 25 eller 30 var det visst, hehehehe......

Nej nu ska jag kolla på det nya programmet som började 20.00 minns ej namnet på den o sen Sanningens ögonblick, det var ju bra förrut så kommer garanterat kolla på det ikväll med. Min granne ska visst komma över, det var ett tag sen så verkligen kul!! WELCOME TO OUR HOUSE BABY!!! heheh (skämtosido)

Läsa som en tok! Sa att jag ska läsa klart boken i helgen, nope så vart det inte hade annat för mig..... Sov ju inte ens hemma förra natten så...

God natt o sov gott ...... kramar o pussar till er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0