Hemma från en fikastund me Najibe.

 
Var ju tvungen att föreviga mitt efterlängtade besök hos Najibe.

Vi ska gå på tjejvimmel nästa lördag, hon ska ta med sin dotter då ska jag fråga min lillsyrra M om hon vill följa med mig. Gud vad länge sen det var att vi kunde prata om mestadels killar hehe. Hon berättade vem hon träffar vart lite chockartat men allt kan ju hända det har man ju erfarenhet av. Hon hade varit så gullig att hon gick o handla fikabröd då jag sa att jag kan komma. Wienerbröd o munk. Gött va det. Tack snälla Najibe.

Jag var hemma typ 2 i 5 men ändå hann Kevins pappa ringa efter mig. Jag åkte precis in på våran gata då han ringde som tur e annars skulle man ha skämts ihjäl. Mina vänner o släktingar som känner mig vet hur illa jag passar tider, men var det ju inte så att jag kom försent bara att dem hann före helt enkelt, hehe....

Vad säger man om vädret??



Såhär såg det ut för ca 15 min sen nu har det snöat en helt del, kommer i småflingor men i massor. Får se hur gården ser ut imorn bitti när man drar upp persiennerna. Hoppas man kan göra snögubbe, vi har inte gjort nån direkt nu i vinter. Jag gillar snö så jag skulle passa att bo i Norrland vem vet hur det blir om ett par månader/år!!?? Tiden för bevisa det... Allt går att lösa men ibland krävs det tålamod o pengar.

Nu kommer min lillkille hem så vi ska kolla på bolibompa eller nej han satt visst på Guitar Hero, så det blir det. 

PUSS o KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0