Hinner nog med allt trots allt

Jag har gjort klart Den Berömda Finska Korvsoppan, hunnit sätta i hårfärgen (helt själv) och pratat med en väninna i telefon.

 Bildbevis.


Medans min lillkille har varit ute o lekt så han är jätte kladdig om byxor o jacka. Han har tyvärr inget rent till han ska till sin pappa så han får ta en vinterjacka o galonbrallor. Måste kolla om jag får en tvätt-tid annars kanske jag får tvätta hos nån kompis under söndag eller måndag..... Huvudsaken är väl ändå att han har kul med grannbarnen!!!

Ska låta soppan svalna en stund o ta bort färgen ur håret därefter ska vi njuta av lunchen. Får väl ta o sitta med Kevin så han håller sig inne tills han ska iväg till sin pappa. Så han inte är borta från gården o man får leta mellan husen. Det är nog smidigast på det viset, tror jag.....

Jag o syster M ska till Tuna efter 15.00 sen får hon mer än gärna göra nån frisyr eller nåt. Passar nog på o sminkar mig hos mamma o M. Klär kanske på mig dem nya kläderna jag hoppas på att hitta på våran shoppingrunda.

Höres sen..... Pussar o kramar/ Anette

Kommentarer
Postat av: Marielle

Blir tacos hemma hos oss sen =)

2009-03-21 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0