HM Beställning är gjord

As skönt. Beställningen vart på sammanlagt 25 plagg, hehe.... Gissa om det är en någorlunda bra start på vår/sommaren???!! Kevin vart jätte glad o nöjd med klädvalen jag gjort åt honom, så gulligt....
Hoppas man kan ha alla plagg tog M o L får se vilket som är bäst. Jag e ju rund om midja/mage... Men inte fet, lovade min kollega i helgen att inte säga fet. Jag är en tjockis helt enkelt... Men det dör jag nog inte av, eller??

Min nacke knakar oroligt mycke! Kan det vara efter kiropraktorn? Konstigt känns det... Trött o lite konstig i synen men det går väl över tills imorn. Då ska jag ju jobba så måste vara bra.

Ella kom till Kevin nyss så nu e dem ute o leker med fotboll o så. Så kul att en flicka o pojke trivs så bra ihop. Ella är lite som en pojkflicka men till klädsel är hon verkligen flickig. Så söta dem är ihop. Kevin vart jätte glad då Ellas mamma ringde o fråga om dem skulle leka ett tag utomhus, båda 2 har varit hemma sen strax innan 12. Så suttit inomhus har dem hunnit göra också. Kevin kollade på film o sen satt han sig inne på sitt rum och lekte me bilar o flygplan.

Sitter på msn o pratar med KIMI från Suomi, så kul o prata kläder o barn heheheh, ja vi gör faktiskt det just nu... Låter som en tjejgrej, jag bjöd faktiskt in honom på tjejmiddag nyss.... ;-) mmmmm vad trevligt vart svaret..... Nu blir det lite annat prat jag inte vill gå in på djupare än såhär på.... hehe

Snart ska jag laga Spagetti o Köttfärssås, as länge sen man gjorde, sugen på det.......
Lägger mig ner o vilar en kvart för känner av lite just nu......

HA DET BÄST!!!! Kram

ps. måste hitta laddaren till kameran saknar att fota.....

Kommentarer
Postat av: P O U L I N E ✿

sv: Hehe, okej

2009-03-16 @ 15:23:28
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0