Jobbdag

Det känns lite snopet att gå till jobbet efter man varit ledig i 3 dgr, men det kan samtidigt vara bra att man har nåt att göra att man har ett jobb o gå till. Där man kan känna att jag kan göra nytta för en annan människa. Det är ju egentligen det livet går ut på att man gör nytta. Det kan vara en mindre sak eller en jätte stor grej. Spelar väl ingen roll bara man kan göra någon annan glad!!

Jag måste ta tag i saker som gör min framtid mycke roligare. Det behövs ju folk som hjälper och jag vill vara en va dem!

Nej nu måste jag ta och snabba mig lite. Kevin ska iväg till sin pappa några timmar på kvällen idag, så jag ska kolla vad jag ska göra, kanske bara va hemma och läsa som jag inte gjort någe nu jag var ledig :-(. Ett Kapitel i morse hann jag med, det e skönt för då kommer man igång lite ....

P o K.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0