Jobbig natt.

Kevin vaknade mitt i natten av att han hostade så mycke, då var det bara att ringa mormor o fråga - Snälla kan du kolla efter Kevin han e sjuk? OK svarade hon. Då fick jag hjälpa henne med 2 saker efter jobbet. Inge problem skulle ju ändå till apoteket, kunde lika gärna göra det i "storstan". När man hjälper min hjälper jag gärna tilbaka, så ska det vara tycker jag. Men det var lite synd att inte Marielle var hemma, vi skrattar så mycke åt våra fjortis grejer.

Deras badrum kommer att bli renoverad totalt, nytt badkar o handfat. Fint golv o nya våt-tapeter.... Lite avis e man ...

Jag vill också få nytt i min lägenhet, men mitt badrum e faktiskt fint om jag skulle få ut lite saker, får rensa lite helt enkelt. Min lägenhet är fin jag trivs jätte bra. Ska köpa nåt nytt bara så räcker det för en stund igen :-)

Ska väl ta o städa lite idag för vi kan ju inte gå ut eller nåt för lillgrabben e sjuk. Hade planerat lite barnfri tid med städ o så. Men nu blir det städning med Kevin hemma, ingen fara har gjort det i 6 års tid innan så vanan är inne :-). 
Messa pappan att Kevin varit vaken halva natten så det kanske inte e nån ide att han kommer ikväll. På torsdag blir det om han blivit friskare.

Jobbdagen var bra, inga problem uppstod, sköööööönt.......

Trött vart man nu, försov mig i morse vaknade 6.45 ska vara på jobbet 7.30 som jag var, men då lämnade jag bara Kevin o playstationet hos mamma o åkte vidare till jobbet...

HA DET BRA NU!!!! KRAM / ANETTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0