Känner oss lite sega nu...

Vi var till T som bjöd oss på lunch som alltid efter fotbollen. Det är så mysigt att vara där, kolla på Lets Dance reprisen + vårat favorit program " Sveriges Värsta Bilförare"., vi brukar alla 3 skratta oss hesa åt hur dumma förarna är...

                        

Sen åkte vi till Ica Maxi för att köpa det som fattades till Tacopajen jag gjorde till middag idag. Det vart gott en aning mild i smaken skulle ha tänkt på att köpa tacosås, men Kev åt pajen med glädje det är viktigast!!!





Vi var till Heidi o co igår. Där fanns även min yngsta systerson. Vi spela digitalt Dart.... eller vad det kallades!!?? As kul var det, skulle vilja köpa en hit hem men de är nog slut redan. Jag vann en gång över alla, det var duktigt med tanke på att det var 2 killar me i leken.....

    Jag
  Snygg min, Kev 
    Oscar, Gudsonen Jasper o Kev
  Älskade systersonen Tommy
  Erno

Tack Heidi
och alla andra för en trevlig kväll..... Men fattas bild på 2 spelare, skicka mig dem??

Nej nu ska jag lägga Kev så han orkar vara på förskolan 8.15 ända till 16.45 ungefär, har utbildning inom Facket. Men det e värt det, blir ju bjuden på god lunch får betalt utan att vara på mitt ordinarie jobb. NICE som sjutton!!!!!

Ha en trevlig kväll, jag ska vika in tvätten sen ska jag kolla på Säsongspremiären av Parlamentet. Hoppas att det är roligt bara... ;-)

Kram mina blogg-läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0