Kevin ska till Förskolan idag

Han har varit hemma hela veckan så idag ska han till skolan. Rätt skönt faktiskt, att inte behöva tänka på att lämna honom till mormor eller nåt. Hoppas verkligen alla dem andra kommer till jobbet idag så vi inte får slita arslena av oss....

Min son är ju så rolig att "umgås" med nuförtiden, så roliga kommentarer och jag får samtidigt verkligen hålla hjärnan i trim, jag syftar på all matte som han tränar mig i.... Börjar bli svårare o svårare tal måste jag säga. Sen sa han i morse att jag var lika bra som hans Tiger. Att jag är bäst. Det känns så himla skönt att ha en så omtänksam o snäll son. Jag har uppforstrat honom helt själv så då måste man ha gjort ett utmärkt jobb helt enkelt. Man måste få säga det själv.


Det ska bli så kul för Kevin att få umgås med Jasper o Oscar nån av dagarna i helgen, jag ska nämligen jobba.....

Nu har vi lite bråttom, så Hej då o ha det bäst nu...... KRAM / ANETTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0