Kjula o Västerås

Vi åkte med Melissa o Ella till Kjula där Tristans 5årsgrupp hade Påskbazar. Vi tog lotter, fiskedamm o ridning för barnen o köpte lite böcker o bakverk.

            3 glada barn på hästryggar.

 Fiskedamm

Sen åkte jag hem för att hämta upp mamma o M. Vi åkte till min drömstad Västerås. Hälsade på min moster. Hon ska prata med hennes chef om jag kan få jobba hos dem. Skulle vara så himla skönt!!!!

   Först åt vi en Finländsk lunch. Bestående av Karelska piroger, memma o "lingongröt".


 Till efterrätt hade jag med mig chokladbollar/rutor,men min moster hade Finsk fika hemma. :-)

 Kevin la sig på soffan för att läsa sin nya Pokemon bok. Jag läste högt till honom efteråt.

 Min duktiga frisör syster klippte o färga min mosters hår

 Min mamma o hennes syster Ellen

Min moster skulle jobba kvällspass så vi åkte hem strax efter 16.00... förbi Ica Maxi för att köpa godis. Träffa en gullig kille jag haft ett förhållande med. Han o jag kanske ska äta middag i veckan som kommer. Det skulle vara så trevligt, det var länge sen senast. 

När vi kom hem var det bara att gå till Jess o mata katt, tömma kattlådan. Kevin höll på att spy. Han sa att: - När jag har en egen katt får du göra detta. Då insåg jag att min son inte är tillräckligt stor för att förstå innebörden i att ha en EGEN katt. Den katten väntar ungar så vi ska vara där ofta för att kolla på dem, hoppas jag ?!!?

Nu ska jag kolla om jag kan hitta en annan bok att läsa, äntligen har jag läst ut Mias Systrar. Köpte ju 5 nya pocketböcker idag, 5 kr/st, billigt o bra böcker.....En av dem är Män som hatar kvinnor, jag väljer nog att se filmen först. Så då får man lite mer inblick i boken innan man läser den.

Ha en väldigt härligt trevlig Lördagkväll, för det ska jag o min älskade son ha... Kram

Måste bara avsluta med ett härligt foto från häromdan, då vi åt glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0