Kvällen börjar nu

Vi har ätit nu, äntligen! Själva soppan smakade gott men korven var inte riktigt nån höjdare i soppa.. Det var ju nån dyr sort nästa gång för det bli Finskt korv. Den jag gillar mest är "Hk:n sininen lenkki" Så garanterat den. Denna var nån t om dyrare än HK...... Gör inte om samma misstag, Kev gillade soppan. Som vanligt det som är viktigast att han gillar maten jag lagar jag äter ändå men han stoppar inte i sig om han inte skulle gilla maten.....

Allt e inte som det ser ut!!! Kan man lungt påstå. Ibland e det mycket värre.....

Har fått gjort rätt rejält idag, fixat hemma o allt :-) Roligt att komma hem imorn har bara golven o lite till kvar :-) Jag har pratat med min väninna typ 2 timmar ikväll så kul, eller vi pratar hela tiden nu också..... Imorn ska vi sitta hos henne o kolla på Lets Dance o käka ihop.... skiter i att gå ut ingen lust..... Jag e barnfri nämligen fredag-lördag, kalas lördag o Fotboll söndag..... Som en vanlig helg för min lilla-familj. Nu för tiden när man inte e ute o partar lika mycke :-)

Nu har jag suttit o skrivit på detta inlägg i typ 2,5 timmar sammanlagt så nu drar jag härifrån. Har typ inte suttit här men började skriva då, om det e nån som inte förstod det ;-) Ändå har jag inte fått skrivet nåt mer hehehe men så e det ju ibland.

Längtar redan tills på lördag när jag ska hämta hem min Son igen...... Får åka o fika hos systersönernas farmor, hon bakar goda ting så gotteli gott gott.......

Puss.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0