Ledig Måndag

Trots det fick jag gå upp med tuppen om inte tidigare. 5.40 var väl klockan o inte kunde man få Kevin att sova någe längre. Jag har tidigare skrivit att jag har det problemet att jag inte kan sova om han är vaken likaså i morse. Men vi har hela dan på oss o umgås nu, morgonen började med att vi spelar Guitar Hero, varannan låt. Det går bra men vilken duktig son jag har det e otroligt.

Vi får spela en kvart till sen ska vi äta en välbehövd frukost. Min mage kurrar så in i norden, ska nog göra gröt så vi håller oss mätta tills lunchtid. Och en nyttig macka ska det bli..... Nam redan mätt..... :-)

Snön ligger ca 3 cm över hela gården så det snöade lite mer efter jag tog fotot igår.

Nu ropar min son att jag måste gå o spela, det har varit min tur i 10 min, men låter honom vinna låtarna för mig. Han gör ju det också så duktig som han är. Min lilla Superstar. Han är tuff sen blir han en mjukis en stund sen tuff, så håller han på min GULLIGASTE Kevin.....

Skrev jag att min vän Jonas o hans flickvän ska döpa sin son till Kevin? Jag är faktiskt hedrad för det då för jag bekräftat att min son har den bästa namn man kan ha. Riktigt roligt. Skulle som sagt ha varit helt annat om jag också varit gravid o dem tog namnet från mig. Men nu e det bara riktigt roligt!

Vi hörs nu har han vunnit 3 låtar så nu skriker han efter mig hehe. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0