Lite ont

har man idag. Nacken är inte som den ska så imorn blir det att ringa vårdcentralen, måste träffa en läkare innan man får ersättning för olycksfallet som inträffade i söndags. Har även ont i huvudet, min son e ju sjuk också så om han inte är pigg imorn stannar jag hemma med honom. Han har ju varit hemma hos sin mormor 2 dar nu. Får se hur det går resten av veckan, tur man e ledig på torsdag iallafall så man kan ta det lugnt.
Måste verkligen ta det lugnt nu, båda 2....

Annars har jag varit på min sista utbildningsdag på "Värdegrund"s utbildningen. det var en bra utbildning, bra ledare Per o Maggan hette dem plus en bra grupp. Pratade en massa som vanligt. Men det var många som gjorde det. Smakade även på Akropolis pizza "Hawaii" den var god... orkade dock bara halva.

Nu är vi hos mamma, har spelat Guitar Hero som Kevin tagit med hemifrån. Men efter 2 banor/låtar började jag må illa, synen är dimmig. Man bli rädd!! Måste nog vila nu kan knappt sitta här heller.

Bye! kisses `n hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0