Lugn kväll.

Nu har vi ätit lite chips o druckit blodapelsinjuice istället för cola. Tänka sig va jobbigt :-)...... Jag o min yngsta lillasyrra M. Vi har snart kollat klart på Den Rätta För Rosing.  Shit reklamen e slut återkommer efter programmet.

Nu har jag en liten 5 minutare över, reklam på Desperate Housewives nu :-) Verkligen Tjejkväll hos oss idag. Så kul att syrran e här. Vi har inte lång stund på oss o umgås men hon är ju här när jag kommer hem imorn :-)

Måndag ska Kevin till sin pappa igen. (Skriver upp här så jag kan gå tillbaka o kolla). Det går väl bra där tror jag.

Ni skulle ha sett så glad han blev när hans moster var här. Han bara e du här? Gav henne en kram o puss. Spontant o gulligt. Han älskar verkligen Marielle, känner sån trygghet med henne o mormor. Sen spelade dem Yatzy medans jag kolla på Halv åtta hos mig.

Ska gå o umgås nu. Klockan börjar bli mycke, men nu e det bara våra tur o somna. Kevin har sovit en timme redan ;-)

Kram/ Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0