Mörkt hår.

Ni som inte ser mig eller sett mig i mörkt hår på länge. Här kommer smakprov på det, heheheh.....



 Pigg o söt

 Trött o ful

Som ni ser har det blivit rätt kort och dessutom är det inte riktigt så mörkt som det ska vara i hela håret, det blonda finns kvar så måste göra om det snart igen så all hår är i den rätta färgen... Skämtar lite på fotona men tycker det stämmer lite iallafall.

Kram igen nu ska jag lägga mig o vila min nacke. Det kan jag nu för min son har redan somnat han var trött efter en heldag med skola/fritids o sen Ella som var här :) Min lilla skatt/guldklimp..... Älskar dig!!!

Kram mina kära läsare..... Nu är det Den Rätta För Rosing........ Roligt om man frågar mig. Ska se på det sen sova tror jag e så trött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0