Nu är jag vaken igen.

Kevins kompis plingade på hos oss nyss. Han kollade lite på mig när jag endast hade täcket runt kroppen, heheh men jag hann ju inte klä på mig några kläder ju...... Jag trivs när dem kommer o plingar på det är ju inte bara en som gör det så min lillkille är kompis med många av grannbarnen, det är bra!!

Jag drack inte mer är 3 cider på hela kvällen och det gjorde så man inte är bakis eller nåt. Va skönt jag kan åka bil redan nu om jag vill men låter bli. Kanske senare.. Jag är inte tvungen till att åka nånstans för Kevin blir ju hemskjutsad och han kommer inte hem förrens 17.00.. Så idag ska jag bara vara hade jag tänkt... Läsa o kolla på tv.  För det första har ju halva dan gått redan för man vaknade så "sent", så lyxigt att få sovmorgon. Fast jag somnade ju några timmar senare, så i slutändan jämnar det ut sig.

Nu ska jag äta lite frukost o sen kolla på tv :-). Snacka om en slapp söndag

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0