Nu är man hemma från jobbet

Jag ska hoppa in i duschen en snabbis. Kevin måste ta en dusch efter att han kommer hem från sin pappa (15.45-19.00) Jag ska skjutsa hem mamma efter det o hoppas på att få komma till S o barnen, annars är jag hemma o läser eller nåt. Kommer att komma hem ett tag innan Kev kommer hem så man orkar med allt. Jag känner mig lite trött idag, men det brukar gå över.

Nu hade jag fått mess från henne att det e klart jag kan komma. Hon hade köpt blåbärsbullar till kaffet, vad gullig hon är. 
Det ska bli skönt att få bara vara ,ett par timmar.

Imorn har vi föreläsning på Teatern. "Konsten att orka" den passar ju mig o många fler. Man får så bra tips därifrån. Vi ska på Afterwork innan det är inte ofta man får uppleva nåt sånt mitt i veckan, hehehe. Mat ska vi också äta på stan gott. Får se om jag orkar göra Kycklinggrytan imorn innan eller om jag tar det när jag är hemma på torsdag tror jag min syster skulle sova här igen.

Måste skynda nu, men höres. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0