Nu är vi hemma igen, verkligen saknat denna lägenhet!!!

Kev har sovit hos Heidi o fam. 2 nätter. Min mamma vart sjuk så Heidi var så himlans snäll och ställde upp på oss. Det är verkligen inte första gången! TACK MIN FRUUU!!!!!
Är verkligen lyckligt lottad som har en sån Fruga!!!! My own Wifey..... Tack till Bosse o barnen med.....

Min yngsta systerson kom dit då sa han - Har du färgat håret? - Ja, svarade jag. -Är det fult? Han sa - Nej det är fint!! Sådant värmer mig. Han är så söt. Jag älskar verkligen honom o hans bror. Ja dem är ju ändå mina syskonbarn, hon hann få 2 fina pojkar innan allt tråkigt hände. Saknar dig, Minna.... Lovar att föröska ta hand om pojkarna mer men den äldre är mest hos kompisar o den yngre hos deras farmor eller Heidi/Fam. Så vi får ses däremellan nånstans :-)......

T bjöd på kyckling me ris o currysås.... Gott. Sen ville ju Kev kolla lite på film. Samma film som i söndags efter fotbollen konstigt att det ska vara samma 2 ggr i rad..... hehe....

Igår kväll ringde jag till mamma o M frågade om dem ska vara hemma o kolla på melodifestivalen. Svaret vart nej. Ok då åker jag hem. Hade precis satt på mig mina "hemma-brallor" då ringde syrran igen. Kan inte du komma hit ok ses vid statoil handlade lite. Kollade på m-festivalen, röstade på EMD, Måns Z, Sarah D Finer och Alcazar men inte vann nån för det. När jag ringde på EMD sa dem att numret ej var i bruk första gången as irriterande kanske det som gjorde att resultatet vart som det vart?                                                         


   Snygga killar!!!!

E.M.D. - BABY GOODBYE
Text och musik: Erik Segerstedt, Mattias Andreasson, Danny Saucedo, Oscar Görres

 Charmig kille!!!!

HOPE & GLORY

Musik: Fredrik Kempe, Henrik Wikström
Text: Måns Zelmerlöw, Fredrik Kempe




MOVING ON

Text och musik: Sarah Dawn Finer, Fredrik Kempe




STAY THE NIGHT

Text och musik: Anders Hansson, Mårten Sandén, Andreas Lundstedt, Therese 'Tess' Merkel, Lina Hedlund


(Info+bilder är från Svt.se)

Nu kommer nåt på tv som jag ska kolla på Wipeout heter den eller hur man stavar till det. ;-)

Ha en trevlig söndagkväll, det ska jag ha.

KRAM O PUSS

p.s imorn blir det att betala 450 kr till Kiropraktorn igen. men vilka under dem gör. Tacksam är man här med icke stel nacke, men ont gör det..... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0