Nu e det avgjort

det blev till slut Magnus o Annika som vann Lets Dance denna säsong. Grattis!

Dagen spenderade vi hemma med bokläsning, snart klar med Mias systrar. Sen hämtade vi jag Kevin o Tarmo, mormors låga byrå o spegel, som hon hade i hallen. Den man speglade sig i varje gång man pratade i telefon, varit på toaletten eller bara gick förbi hallen. T tog hem dem till sig så jag kan slipa bort den mörka färgen o måla dem vita o fina... Det blir as fint! Aldrig trodde jag att jag skulle få hennes möbler, men jag lovar dem kommer bli jätte fina.

Mamma, syster M, Kevin o Jag åt en sen middag bestående av hamburgertallrik eller kebabpizza. Vi skålade o hade mysigt med tända ljus o allt.

Jag o Kevin gick o mata en lite rädd katt. Jag tror jag gav den rätt mat, hehehe. En burkmat me ett katthuvud på, det var väl rätt??!!??

Sen gick jag till S o kollade på LD. Personligen tyckte jag Laila var felfri igen, men Magnus o Annika är mer värda titeln för deras insatser. Annika o Magnus är båda riktigt gulliga. Lailas bror med, heheh eller hör det hit överhuvudtaget? :-)



Nu ska jag försöka somna eller iallafall läsa klart den bästaste boken på länge.

Imorn kanske jag bjuder på lite foto. Kram o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0