Nu e vi ensamma igen.

Ella gick hem för ca en halv timme sen. Så nu hör jag bara Kevin prata, nyss var det en flickröst o pojkröst blandat... Dem hade så roligt först ute o sen inne spelade fotboll på PS2...

Såhär söta var dem:





Ella
ska med oss hem direkt efter fritids imorn, riktigt roligt att hon vill o att dem leker så bra ihop... Ser att Kevin har på sig sina utebyxor me randig tröja, inte riktigt så fint ihop, kanske.... Men han e söt ändå....

Som ni kanske förstår hittade jag laddaren till kameran, i våran tvbänk låda, städade den o flopp så kom laddaren fram. Lådan innehåller ett 30 tal filmer o 10 tal spel. Plus mikrofoner, buzz handkontroller o manualer för lite annat.... mer får det inte plats där i, har spel o filmer på 2 andra ställen med...... Jätte stökig låda men nu e den jätte fin med allt i sin ordning. Jag är inte den som är jätte ordningsam men får ryck lite då o då till att städa alla möjliga ställen.... Och då hittar man saker man gått o saknat en tid, som min kära kamera laddare.....

Jag ska snart lägga mig o läsa för vill verkligen ge tillbaka boken till Veronica snart. Jag försöker läsa på alla möjliga tider, hela tiden jag får tiden att räcka till bara..... På kvällar kollar jag oftast på tv o sen är man så trött att man somnar innan boken kommer fram.. Ikväll är det Familjen Annorlunda, kanske kollar på Spårlöst på tv. Annars kan man ju passa på att just läsa boken.......

Kevin kollar på Turtles just för tillfället sen får han leka en stund på rummet istället. Sen är det ju läggdags, min son somnar minsann 20.00 det är så skönt!! Då får man lite egentid innan man själv somnar som en stock...

Ska orka göra en beställning idag också.... eller hinner ju imorn för sluttiden är 16.30.... Orkar inte idag gör den imorn istället..... tror jag... hehehe

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0