Nu har man en egen

Guitar Hero hemma :-)..... Den e ju rätt billig på Ica Maxi (399kr) så var bara tvúngen att ha en hemma. Den var till både mig o Kev, sen fick han välja nåt litet det vart ett UNO kortspel (99kr) o en mössa 15 kr, sån där me keps i samma, typ. Det ska bli så kul att tävla med K, C o kanske nån fler......
 
Såhär glad kan man bli av ett spel:

     Monterar ihop gitarren som ett proffs ;-)

      Glad?? hehe..... Svårt för en 6 åring men han lär sig fort. ( Ursäkta röda ögonen)

Jag har tvättat idag 14-17.30, sen kom jag på att oj då jag har inte ens börjat med korvsoppan, så satt igång den är klar vilken minut som helst.....

Min mage kurrar efter mat nu. Hungrig... Nu e den klar... Bon Appetit!

Vi ska spela UNO efter maten så hörs väl sen efter kanske ...... Ha d Bra!!!

Kram/ Anette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0