Piggelin!!!

Har redan tvättat 4 maskiner tvätt. Känner mig rätt pigg idag. Kanske berorpå att man har ledig dag och man hinner tvätta o städa i fred. Dammar, gör jag nån annan dag hatar verkligen det!! Roligt att komma hem till en ren lägenhet utan disk o mattorna på ett rent golv ;-).....

Nu messa jag min vän, vi ska äta kebab-tallrik tillsammans med honom. Sen kommer vi titta på om vi kan kolla efter felet på backen. Måste få den fixad, tackar gud om det går att fixa, då e bilen hur fin o bra som helst!!!! Iofs måste man polera upp lacken lite efter senaste tvätten vart den lite vit, hehe......

Ska även åka o handla åt min väninnas mamma idag, fullt upp på sin lediga dag. Det vart mer o mer att göra när klockan närmade sig 10.00.... Men hoppar över att åka till ÖB idag, en annan väninna vill köpa nåt speciellt därifrån. Dit hinner man nån annan dag kanske.....

Oj klockan är ju massor, måste dra ner till tvättstugan nu....

Hej o hopp din lilla _ _ _ _ p hahaha..... Nej jag menar Hej o hopp mina läsare. Hörs senare....... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0