Saknad tur till Willys

eller den turen var inte saknad, men att ¨få åka med Heidi var roligt. Måste försöka åka dit oftare och glömma saker som inte ska förstöra min o deras relation. Ska försöka skita i en sak som är svår att bara glömma, åsikterna är så långt ifrån varandra.....

Min älskade son sa att han ville helst att han fick vara hos Heidi i helgen när jag jobbade kom så spontant. Jag gav bara mamma o hans pappa som förslag, då sa han att han ville sova hos Heidi istället. Rolig han är. Vet vad han vill och ännu bättre att han får vara där fre-lör eller lör-sön.... Kanske ska passa på att ta det lugnt verkligen men då kommer saknaden efter vissa personer tillbaka starkare än dem borde kanske...... Sitta hemma själv en helg-kväll är inget för mig, men måste nångång bli van om Kev ska vara hos barnvakt när jag ska börja 7 lör o sön morgon... Bara mormor som tycker det e ok o behöva ta emot honom 6.50.... Hon måste ibland få vila ut..... MÅSTE!!!!!

Min kamera är slut på batteri så måste kolla efter laddaren.
Jag vet jag kan vara lite slarvig, men det är inte alltid mitt fel, men oftast :-)

Jag har ont i läppen, jag är nån olycksfågel, Vi busade med Kevin o jag tror jag kissla honom då han slog bakhuvet mot min läpp..... Aj....... Det är inte klokt va jag är i vägen. Nu förstår jag det ska hålla mig i bakgrunden, det är nog det bästa mot olyckor. Vissa andra får ta lärdom att inte alltid tro att vara den personen som är bäst eller tro sig veta bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min Riku, älskade vännen ska ringa mig snart och prata om allt o inget, vara en hjälpande själ. Han gör mig alltid så lugn o så..... Det ska bli roligt när vi ska börja att promenera/jogga.... As kul!!!!! Längtar!!! Vi ska ha en massa trevliga pratstunder när vi promenerar runt i stan..... även skogen kommer nog bli en flitig plats att besöka... Får passa på att ta hand om min kropp bättre måste!!!

Köpte en energidryck från Willys idag, den gjorde mig lite pigg, den effekten trodde inte jag skulle få av den, brukar snarast bli tvärtom, hehe. Ja ni som känner mig vet vad jag pratar om....

Fortsättning följer med backen på bilskrället..... Inte lätt det där, men får ta den tid det tar att hitta felet eller nån som är duktig me Saab-bilar....

Kram o God Natt får man väl snart säga. Jobbet kallar imorn (om inte Kevin känns sjuk fortfarande) slutar 14.00 har jag för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0