Shoppingrunda

Vi var till Jysk, Växtriket o Rusta idag. Var ute efter en ny badrumsmatta, det vart en svart rundmatta kostade endast 35 kr, me like!!!! Sen köpte jag Kevins allra första egna blomma + en kruka jag tyckte var häftig. Jag fick 2 blommor var så trött på alla mina "pengaträn" så ville förnya lite.

 Cool kruka o palm + hans torkade havre o ? Får byta ut dem senare köper fler levande blommor, mycket roligare.

 Min nya blomma me coola blad + min nya orkidè sen har jag den finare pengaträden kvar

Vi var hos Sirpa o barnen efter shoppingrundan. Jag fick tvätta lite utekläder hos dem, mycket tacksamt för jag var tvungen att tvätta dem. Det har varit så geggigt ute......

Min mamma o syster ringde mig nyss syrran ska nog komma hit så vi kan umgås. Mamma måste väl också kunna komma för deras badrum är under renovering, det kommer inte ens vatten i köket. Ska det verkligen vara så?? Kan ju inte ens äta eller laga mat hemma. Under all kritik. Jag håller på o lagar mat nu så jag inte behöver köpa lunch, måste spara pengar vi ska ju på en resa inom kort.....

Ska kolla på Familjen Annorlunda...

Heippa o kram på er....

ps Ni fattar inte vad jag gjort idag, för det gör inte jag heller återstår o se om man hamnar i tv eller ej.. heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0