Sitter vaken igen

Har nog lite problem med sömnen i natt antagligen för jag somna till då vi kolla på Lets Dance o sen när jag kom hem somnade jag rätt snabbt igen. Lång vecka på jobbet och bättre blir det inte nästa vecka då e jag bara ledig på torsdag, attans också. Men ska lägga mig ner och läsa så kanske jag somnar om snart eller så gör det inte så mycke faktiskt för jag ska ändå inte hämta sonen innan 15.30 hinner sova middag t om om så känns. Har bara inte orkat dammsuga än så det är ett måste idag!!!! Kul att få träffa några släktingar idag, VERKLIGEN!!! Hoppas allt gått bra för Kev det tycker jag verkligen, Saknar honom så otroligt mycket så det gör ont i själen att inte få se honom på ett par timmar... det ska gå fort annars får jag hitta på allt möjligt att göra så e det ju.... Kram: Anette som är uppe sent igen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0