Smart

att göra Kev ledsen på en gång. För det första svor han när han hörde ringklockan han ville inte åka, det hörde pappan o trodde att vi bråka som inte var fallet alls han vart bara så arg på att få åka dit över natten. Sen berättade pappan att hans hamster har dött, då såg ju jag på Kev att han vart jätte ledsen att få se sin son åka iväg ledsen kändes jätte hemskt. Han kunde väl ha fått varit hemma i min famn o fått gråtit ut istället. Jag vill inte ha husdjur så jag kan ju inte ersätta det härifrån får se hur dem gör med detta. Tycker bara synd om min lillkille att få höra det direkt som han kommer innanför dörren. STACKARS LITEN!!!! Men hoppas allt går bra att han inte tänker på det hela tiden där borta hämtar ju honom 15.30 imorn för vi ska ju till "storstan" själva. Sen får han vara med oss igen, saknaden är stor redan, blir nog aldrig van. Det är inte lätt med en 6 åring han vet inget om det så han kan inte riktigt veta hur Kev beter sig. Jag vet mest av alla, försöker lugna men iblnad kommer ord o handlingar som inte ska finnas där, så e det bara, tyvärr..... ska lägga mig ner o läsa eller nåt sen drar jag härifrån för det känns för ensamt annars.... Kram igen då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0