Trött trött o åter trött!!

Jag vart nästintill väckt av min moster igår kväll. Hon berättade en sak som gjorde mig nyfiken samtidigt som jag tänker på min semester, hmm får se hur jag gör med den saken vi pratade om..... Sen efter det fick jag ett mess från en väninna som har haft sin son i Kevins klass nu ett par dagar, ville veta hur jag upplever klassen o skolan. Att en lärare som har jobbat alldeles för länge ska förstöra sååååå mycke :-(

Så min sömn vart knapp o jag är rätt trött nu. Ska ju ha min friskvård 10.30-11.30, så då blir jag pigg. Ska gå med stavar igen som jag gjorde för typ 2 veckor sen, förra veckan fick jag massage på min friskvårdstid. Så skönt det med, men samtidigt är det bättre att röra på sig!!

Nu ska jag borsta tänder fixa Kev o dra till jobbet. Bara ledig på fredag denna vecka så det känns lite tråkigt, men sånt e livet nästa vecka jobbar jag ju bara tis, ons o tors, och det bästa är att Kev har påsklov, då får vi många lediga dar tillsammans. Får se nåt roligt ska vi väl hitta på.

Nu måste jag skynda mig som vanligt, men ha en bra dag, så hörs vi igen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0