Trötter

Måste säga att jag känner mig jätte seg idag. Det började redan i morse. Plus att jag känner mig bättre på att behålla lugnet på jobbet nu Det känns bra, men sen inträffade en sak precis innan jag skulle sluta. Jag var rak o ärlig om en sak :-) Inget ovanligt men kändes lite fel efteråt bara hehe. Får ta det nästa vecka hoppas bara dem tog mig på allvar o stod på sig om den saken ??? Vem vet sugen på ett svar nu på en gång. Ska dra in i duschen för Kev blir hämtat om en timme cirka o då vill jag ha gjort lite så jag inte har en massa att göra innan jag drar till min väninna på hemmakväll. Om inte annat har ingen lust med att gå ut ännu iallafall, men vem vet kanske senare..... Nej jag ska ta det lugnt ett tag sen vidare denna fredag som igen är på en ledig helg, gissa om man e lycklig över det skulle inte ha pallat en dag till nu! Ha det bra, kanske tar o uppdaterar senare, om man hinner.... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0