Utbildning

Den sista utbildningsdagen är idag, lite tråkigt faktiskt. Kommer sakna gänget. roligt gäng vi är rätt olika men lika ändå om man säger så. Det kan bli så att vi kommer gå några fler utbildningar pga att vi blivit "Fackliga" på våra jobb. Hoppas allt blir bra, att man kommer in i rollen bra osv. Men jag vet att jag kommer att göra så got jag kan.

Idag ska Kevin till sin mormor igen, han hostar inte riktigt lika mycket, men han hostar fortfarande. Imorn får vi se hur man gör dem har gymnastik så tror han får vara hemma, eller så får han hoppa över det. Jag slutar ju redan 12 imorn så ska fundera på saken.

Vad man är trött på mornarna, fattar inte, man vill helst somna om.... Det kan ju vara vädret det är så grått, hoppas solen tittar fram idag med.

Hoppa in i duschen fort nu, börjar om 1 timme. Man vill ju vara sminkad på stan, hehe...så bäst att skynda sig.

Hörs senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0