Våffeldagen vart kladdkakedagen

Vi åkte hem o bytte om och för att hämta upp Marielle som ville hem. Hon hade varit så duktig o diskat efter oss o sig själv. Tyckte det var jätte trevligt att hon ville sova här igår. Dem ska göra det imorn me min mamma o hon. Jag jobbar kväll o på fredag ska jag börja 7-14.

Vi åkte till Sanna o fam. Dem fixade lite i garage o så. Jag tog med Thelma i vagnen o stack på en promenad på 1 timme. Va det var skönt! Spontan promenad, det går så lätt med vagn, tycker jag ... Inte konstigt att jag var så smal när Kev var liten älskade att gå ute me vagn.
Thelma o jag var på jakt efter saker i naturen, hon såg fågel, jag såg snö osv osv... Riktigt roligt. Hon är den dotter jag aldrig fick känns det som. Vi har på nåt sätt ett band mellan varann. Hon älskar kaninen jag köpte till henne när hon föddes, man känner sig så speciell för henne. Svårt o sätta punkt på vad det är. Hon är helt enkelt en underbar liten tjej!

Vi fick äta korvsoppa (svensk, hehe) o sen fika me kladdkaka Emelie hade bakat, GOTT!!!!

 Vad detta ser gott ut!! (Vi ska göra våfflor imorn istället)

MEN denna vad god med!!!!!!!

 Tack Emelie!!

Jag vill verkligen kolla upp en sak som kan förändra framtiden en liten smula, ska kolla upp olika saker så får vi se.. Som sagt återkommer till det senare om allt går vägen.....

Kevin sover sen 30 min så duktig o trött efter en dag hos en av sina bästaste polare.... Så kul att han kommer så bra ihop med Sannas son o Heidis söner, för den 2 är bland dem bästaste jag har.
Jag har min väninna Sirpa o Najibe också, dem gillar jag med jätte mycke! Dem 4 e nog dem bästa kompisar/vänner man kan tänka sig. 4 olika personligheter men va jag älskar dem för det! Det e nog jag som är lite konstig som kan gilla så olika personer... hehe....

Nej nu ska jag gå o kolla på tv, jag har inge bråttom till jobb i morgonbitti o ingen skola på 4 dgr...

Så kom Jess förbi nu så heippa. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0