Vaken fast klockan skulle ringt 7.30.

Kev vaknar alltid tidigt och jag kan inte sova när han är uppe. Förstår inte föräldrar som kan det, om man är hemma själv med barnet så att säga. Jag skulle inte palla att jobba nätter jag skulle aldrig kunna sova. Sen sova bort halva sitt liv om dagarna, skulle inte fungera alls. Vissa klarar det tydligen, men inte jag, skulle somna på arbetstid och det får man inte göra......

Min älskade son ska bara vara på skolan 3 timmar idag. Jag åker till mamma o ställer bilen, tar en snabb kaffe där och sen vidare till Tony som sa känna på min kropp, alltså endast nacke o rygg..... Jag har förresten märkt att jag är redo för ett nytt förhållande nu. Kollar på killar igen. Mår bättre nu så det kommer nog kännas bra då jag ska ut o festa på lördag, som det ser ut nu. Om jag blir deppig för skitsaker som det varit på sistone ska jag försöka ändå, men om det är så att man känner sig osäker då stannar jag hemma. Blir lite fel om man inte mår bra o går ut o festar. Tar inte strunt av en person någe mer, jag har min åsikt om det som hänt hon har sin. Hon o han ska inte förstöra mitt fortsatta liv.

Efter skolan ska vi komma hem. Ska kolla vädret om det är fint så går vi ut o leker med fotbollen. Om jag vågar. hehe. Det händer olyckor så lätt, när bollen är inblandad. Men aldrig hänt när jag o Kevin har spelat ihop. Då är jag bara fokuserad på vårat spel, andra grannbarn är i skolan vid den tiden så vi får ha planen för oss själva.

Tjingeling tjingeling, låten var ju grym på "Ryska"... heheh skratta o hade kul åt den...

Heippa hörs senare, kramar om mina läsare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0