Vaken igen trots

att man jobbar kväll, men det är inte jag som vaknat så tidigt, utan min son. Han kom o sa att han ska upp o spela. Ja vad ska man säga. Det är klart han kan få spela lite om han vaknar 6 på morgonen. Sen får vi gå ut o handla lite. Få se ska fråga syrran vad dem vill äta ikväll. Jag ska göra en sallad tills ikväll. Blir så sent o äta då vill jag inte ha så mäktigt.

Jag drömde om min mormor o moster o mig första drömmer i natt, vi åkte en as konstigt hiss o jag + moster var rädda. Men mormor däremot var inte rädd, gulliga mormor försökte lugna andra, typiskt henne som hon var när hon fanns bland oss.
Nästa dröm handlade mest om mig o mitt ex i Finland. Men sen var det nåt att jag parkerade en stor Lastbil här på gatan utanför, hehe kanske mitt framtida yrke. Skulle vara roligt att träffa Ville nångång, kanske blir det så kanske inte.....
Jag gillar inte att drömma så mycke, men tror jag gör det ganska ofta så att man kommer ihåg eller vaknar till att man drömmer :-(...

Tror bestämt att spelet börjar bli svårt för en 6 åring han stängde av o började kolla på barnprogram, det är konstigt bolibompa är ju knappt nåt längre när det kommer barnprogram hela dygnet i princip. Förstör lite av spänningen att få kolla på Bolibompa var ju annat förr....

Nu ska jag lägga några räkningar på betalning imorn när man får "lön", den är ju så hög. NOT.
Men ska inte klaga, alla stackare som blivit uppsagda, dem får ju det betydligt sämre nu. Många får ett annat jobb, andra för leva på kvinnan om hon har jobb. Konstigt det blivit!!

Hörs! kramar om er läsare, välkommen åter ;-)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Komme sakna er på jobbet oxå! Men kommer och hälsar på någong dag i alla fall tänkte jag. Kommer ta vara på den här tiden innan. Tack :) Ha det bra så ses vi. kram

2009-03-26 @ 19:30:48
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0