Vaken sedan ca 1 timme.

Det är min o Kevin helger, uppe innan tuppen. Men imorn måste jag sova o sova o sova...... Jag får inte hem min älskade son innan 17.00 så då ska jag ta det lugnt o ta vara på mig själv o så.

Vi har tävlat i Guitar Hero lite grann nu på morgon. Passa på innan Kevin ska till sin pappa. Det blir klockan 15.00. Får se om man går till väninnan o fikar, men en annan sak jag vill göra är att åka till Tuna Park. Köpa nåt tills ikväll, jippiiiii. Ska umgås me släkt o gå ut me dem, ska bli lite spännande. :-)

Nej men nu ska vi äta frukost o bara slappa en eller två timmar till innan Tuna Park öppnar.....

Kevin fick ju en riktig fotboll igår så han kommer inte få nåt idag. Kläder är ju som sagt på väg, om dem inte har rea så måste jag stoppa handlandet i tid......

Såhär fin är fotbollen:



Nu e det bara att börja spela när isen är borta från fotbollsplanet..... Det är så kul att se Kevin så stolt över sin nya F-boll.

Höres senare. Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0