Vår i luften.

Direkt man vaknade möttes man av den härliga solen, det kändes nästan lite overkligt. Fåglarna kvittrar o dem flesta människor är gladare nu än om det skulle vara gråmulet ute.

Jag är så sugen på att grilla, men det blir säkert inte nåt i helgen bara för man vill, brukar bli så. Får se hur man ska göra på lördag. Om man ska ut eller inte. Fick hem mina cider iallafall, äntligen... då slipper man köpa några eller komma på för sent att man inte hunnit köpa några. Är verkligen sugen på att köpa nåt fint att klä på mig o umgås med roligt folk..... Ska du messa min kusin och fråga om jag kan följa med dem ut, sist hade inte jag lust eller vad det var....

Kevin spelade lite fotboll på gården o nu är han inne, vi får väl mysa idag för imorn är det dags för honom att åka en sväng till sin pappa. När han kommer hem hinner vi inte med så mycket.

Får dra ner i tvättstugan o se efter ifall jag kan tvätta imorn vill så gärna göra det den tiden inte Kev är hemma så man får det gjort, så tråkigt att gå ner o upp upp o ner i flera timmar då han e hemma....
Jag ska iallafall försöka städa lite idag ,så jag hinner gå mina 45 min imorn med, bara det inte regnar allt för mycke. ( Tänkte promenera 45 min 3 ggr/vecka, 45min friskvård på jobbet o 2 ggr hemma) Hittar förresten inte min gamla mp3. Det är på väg en ny på posten inom snar framtid. Ska bli kul att få en nyare modernare modell, hörsnäckorna verkar vara fina o samtidigt skönare än helt vanliga....

Hejssvejs i lingonskogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0