Vår ute....

men var e vårblommorna? Hittade inte en enda på våran gård ,då jag ropade in min son o hans vän Ella.....

Bilder:


 28/2                                             17/3     
                                         
 Vart är blommorna?                 
 Detta är kvar av snön.

 Kevin hade ramlat lite :-)         
 Ella var fin fortfarande.

Jag hade faktiskt en timme FRISKVÅRD på jobbet idag, hade ingen kollega som kunde följa med på promenad. Så jag gick själv med stavar runt Vilsta i hela 45 min. Det kändes skönt då, men nu dunkar bakhuvudet. Nacken är ej ok, jag kanske inte skulle ha gått dagen efter behandlingen. Denna skiten kommer jag säkert få ha resten av mitt liv, tack vare att fotbollar finns..... Aj vad ont det ska göra :-(......

Gjorde Marinerad Kalkon med ris o bearneisesås idag. Riset smakade sådär pga att jag hade glömt att jag endast hade fullkornsris hemma, bläähh.... Men kalkonen o såsen är så gott, så det får bli till matlåda imorn, inkl ris såklart.... Ja nu får man tänka på vad man ska göra för mat imorn. Jobbar till 16.00 så blir nåt lätt, ska kolla efter nåt recept så jag vet vad jag ska laga. Kom på nåt Kevin gillar makaroner o köttbullar eller pannkakor kanske? Det är lätt iallafall.....

Ska sätta mig bredvid Kevin nu o bara vara, innan det är dags att sova för natten....

Heipparallaaaaa........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0