Vi e så vakna sååå!

Vi har ätit frukost o bara varit, nu badar min lillprins!!

 En glad badare

Han hade så mycke vatten i karet så hälften kom väl utanför då han dök ner o skulle kolla me öppna ögon i vattnet, han håller också för näsan som jag gör, inge bra det ser så töntigt ut. Men han kan ju bli bättre sen när han lär sig att simma, hoppas heheh.....

Han är min lill-komiker så söt så!!!!

 Mini Kevin

Såhär skulle han visa att han kunde göra sig ännu kortare :-).... Han är ju bäst! Så himla roligt att umgås med honom spontana grejer händer hela tiden, o denna tid kommer ju aldrig igen så att få umgås så mycket me sin son är GULD värt. Han tyckte att jag o tiger var hans viktigaste saker i hela världen, så uppskattat o snällt sagt. Jag kan inte vara mer än stolt över min morgonpigga son. Jag lär vara trött ikväll på jobbet det brukar jag vara :-) Ska försöka hinna göra den där efterlängtade goda salladen som jag tar med mig till jobbet. Ska väl göra så mamma o M kan äta av den, hoppas Kevin vill äta den också, men kan inte vara hel säker på det ;-).

Nej nu ska han få sitta här medans jag duschar. Vi ska ju till Ica Maxi o handla lite innan det är dags för lunchen.

Kram.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0