Vilken härlig fredag!

Jobb-dagen gick som vanligt fort. Men fattar ändå inte vad det e som tar så lång tid för vi var hemma 14.40. 40 minuter efter att jag slutat jobbet. Jag stod på skolgården och pratade med med lärare o barn. Jag trivs verkligen med att prata med barn. Dem kommer till mig som flugor och ska kramas eller bara fråga nåt. Frågvisa småfolk :-) Sötnosar allihoppa...

Jag blir deppig pensionär Dec. 2043 :-p...hehe Inte mycke o hurra för......

Lämnar Kevin till Heidi ikväll, han sover över där i natt o sen hämtar jag honom imorn.... kommer vara hos dem ett tag sen ska jag till S o kolla på LD. Bara ta det lugnt som vanligt. Måste komma ut o festa nån helg, kanske nästa lördag. Min kusin o dem ska ut då :p

Vill köpa nåt roligt åt mig själv...Kläder osv...... Några böcker till....

Måste Åka nu hejdå.....
                                                                                                                                   Kram Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0