09-05-06 Onsdag

Idag har Kevin varit på fotbollen halva tiden med mig o halva tiden med Tarmo. Jag var på sista kursdagen idag. Vi hade praktiska övningar. Vilket var roligt framförallt. Fick även Diplom som jag ska rama in eller bara ha i mapp, får se, lite stolt är man ju!!! Ungdomsledare kurs nr 1 " Plattformen"

 ( Bilden från google)

Lite pinsam var det för A-laget hade träning samtidigt som vi hoppade o skuttade o missade målet osv.... hehe. Som jag tidigare har skrivit e det ju några som jag tycker e extra fina av killarna hehe..... Då när dem kollar då kan inte jag koncentrera mig. Likadant var det i Finland då jag som 17 åring skulle övningsköra. Jag fick alltid motorstopp när Sami kom med sin bil, tyckte det var jobbigt/pinsamt. Vissa killar gör faktiskt mig helt okoncentrerad o det är konstaterat sedan länge! ;-)

Det e så bra att man har så bra vänner som ställer upp som barnvakter så att jag som ensamstående kan gå på kvällskurser osv. Sen på lördag kommer mamma vara barnvakt då jag ska å FEST.....

Vi fick även paketet från www.cdon.com med posten idag. Till Sing Star spelet ingick även mikrofoner, jag vart skapligt förvånad. Då e det ju ännu mer värt pengarna jag betalat för hela kalaset....

Så nu ska jag bara njuta av ledigheten, jag jobbar ju kväll imorn så vi ska vara utan larmringning imorn skönt
Vi höres! Ha en superduper trevlig onsdagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0