Cyklade till

Hemköp. Kevin tog sin sparkcykel. Vilken fart, sen vid backen åkte han med ena benet upp i luften, vart lite orolig att han skulle ramla, men det gick ju alldeles utmärkt!!

Vi har ätit 3 korv me bröd var till Lunch. Det var lagom mat just nu kände vi. Mamma får göra riktig mat på middan o jag ska köpa en sallad från Ica! ;-)

Snart e det bara att sticka till jobbet, men innan dess har jag lovat att läsa en bok om Pokemon för Kevin o sen tanka o hämta mamsen.... Syrran ville inte komma efter skolan så mamma går hem sen. Vilken ängel hon är hon gick med på att gå hem sen efter mitt jobb slutat. Min son sover säkert då så jag kan inte heller skjutsa hem henne, tyvärr....

Heippa!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hälsa snälle Kevin!

2009-05-07 @ 17:40:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0