Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Försökte klippa Kevins hår nyss men det gick inte riktigt som vi tänkt oss. Kevin tycker inte hans hår är fint för jag rakar runt örona o bakhuvet, det blir för kort tycker han men det är ju säkert 13 mm eller nåt. Det kan ju inte vara jätte långt det ser ju vanvårdat ut.
Jag vet inte riktigt hur jag ska få bort "pottfrisse-stilen"!!?? Hoppas kanske Marielle kan göra nåt åt det..... Nu gråter han jätte mycke, kanske ska ta det lugnt med att klippa honom själv, min kusin kan komma hit fast nu slipper hon ta med hennes maskin för Kevin har en egen o 2 saxar har vi också så, hemmafrisering kommer han få ha tills han blir äldre, utan tvekan!!!


Nu kanske han lugnar ner sig, tror han e trött faktiskt. Tur att han e ledig idag.....

Kram

Update 10.56 Nu har vi lite bestämt tillsammans här att Kevin får ha långt hår nästa gång vi klipper tar bara om det skulle behövas toppas eller nåt, vill ju visa honom att det kanske inte passar alla, inte oss med tunt hår iallafall :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0