En lite annorlunda Valborg

Igår åkte vi till mamma o Marielle där vi fick fläskfilegryta o ris! Till efterrätt kaffe/läsk o hallonpaj o annan kaffebröd. As gott!! Sen kollade Kevin lite på barngrogram, tänkte ha åkt till Vilsta men stannade hos mamma för Kev somnade redan 17.40 o sov till 6.40 nästa morgon (i morse)....

Jag jobbade även idag till 14.00 sen åkte jag o M till stan en sväng vi åt skräpmat. Åkte o köpte lite gott o frukost på Sveaplan.

Nu e Kev ute o leker jag sitter här o kollar lite o läser mina favvo bloggar....

Höres kanske senare eller typ imorn. Kram

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Nej nu är det nära. Så häftigt att man har ett datum att räkna ner till :)

2009-05-01 @ 22:00:37
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0