En till gosse är född

Det vart kejsarsnitt efter långdragen förlossning för Päivi o Jarno... Vet inte riktigt tiden för födseln men nångång på eftermiddagen antar jag. Grattis till er med! Tror jag för säga det sen om jag träffar er hos farmor till barnet!!

Nu har man varit ombytt o allt på fotbollen fast idag var jag inte nån ledare stod o frös istället. :-(... Men det gör dsamma allt gör man ju för att det gäller min son det bästa jag har!!!!! Det blir match torsdag 16.00 o lördag 11.00 för se om vi orkar på torsdag. Men lördag ska Kevin vara med!!! As kul.....

Var till Tarmo o åt lite middag, gjorde ju pannkakor till mellis idag så vi var väl inte så hungriga när vi kom dit, annars e vi as hungriga... ;-)

Nej nu e reklamen slut... Höres kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0