Fin underhållning

Jag vart lite rörd av dem finska "gubbarnas" körsång. Det var så fint! Sen texten i låtarna var så fina hyllningar till Mammorna. Vi fick helt plötsligt varsin ros, vi mammor. Karelska piroger kaffe o tårta. Lyckad morsdag 2009!

Melissa o Amanda underhöll också det var jätte vackert, VERKLIGEN!!

 Vi fick hänga med i låten

 Min finaste son!


 Söta Ella i smink :-)

 Rosen jag fick! Fin i 2 färger

Efteråt hade jag Ella o Melissa här på gården då frågade jag dem om dem ville cykla o titta på när TNIS mötte Ekängen på Ekängen IP. Det ville dem. Vi kollade en stund sen åkte vi hemåt.

Nu ska vi skjutsa hem min moster till Västerås, sen kan det bli så att vi sover hos mamma o Marielle tror det, vi kommer ju hem lite sent idag eftersom klockan är så mycke redan....

Kram o puss på er alla !!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så sött



å vi finnar kan ju sjunga så nätt!

2009-05-11 @ 12:53:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0