Fotboll

Idag var vi på Stadium för att köpa Fotbollsskor. Det fanns endast dessa i Kevins strl: ( Tråkigt nog)


Kevin bara gnällde o gnällde dem satt jätte dåligt osv. Men sen när han fick spela i dem så glömde han bort o gnälla o sen sa han t om att dem var as bra.... Typiskt trotsåldern eller!!?? :-)
Spännande imorn e det hans allra första TRÄNINGSMATCH. Måste ta med kameran o ta foton o filma!!!! Får bara inte glömma!

Annars har vi bara varit hos Tarmo på Middag o kollade på tv så vi kom hem strax efter 21.00 men Kev sov en liten stund bredvid mig på soffan, så mysigt. Sen somnade han inom 15 min hemma. Han e ju ledig nu i 4 dgr så han går det inge nöd på, men mig haha... Jag jobbar imorn 7.30-13.30, så inge fara, men vill hellre vara ledig som dem flesta andra!!

ska väl bara slappa o försöka sova snart. Har läst om en liten pojke som dog i cancer tidigare i år, har läst förut med men det var ett bra tag sedan. Föräldrarna hade gjort en film på honom, så sött, o dem hade samma musik som Bo hade till R:s film. Vad den låten är fin men samtidigt sorglig!

Kram.
Ta hand om er o njut av livet det går inte i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0